Technika

M-72 (r.v. 1952)

Výroba: 1942-1960
Výrobce: Moskva, Leningrad, Charkov, Gorkij (GMZ), Irbit (IMZ - Ural ), Kyjev (Dněpr), SSSR
Motor: vzduchem chlazený boxer, 746 ccm3 16,4 KW
Max. rychlost: 85 Km/h
Spotřeba: 7l + 0,25l oleje (reálně odpovídá)
Kapacita: 2-3 osoby + 100Kg nákladu

Sovětským svazem vylepšená kopie německé motorky BMW R-71. Za 2. sv.v. se výroba přesunula do města Irbit, kde se výroba prováděla v městském pivovaru a později byla továrna přestavěna na plnohodnotnou fabriku. Ve většině verzí byl na postranní vozík  montován kulomet Děgtarjov (DP-27, DP-28).

M151 MUTT A1 (r.v. 1965)

Výroba: 1959-1988
Výrobce: Ford (dále AM General, Kaiser), USA
Motor: L142 HERKULES, 2319 ccm3 53KW
Max. rychlost: 105 Km/h
Spotřeba: 16-18l (reálně +-25l)
Kapacita: 4 sedící (reálně 3)

M151 nahradil vozy z 2. světové a korejské války, poprvé byl nasazen ve válce ve Vietnamu. Poslední kusy sloužili v americké armádě až do roku 1999, poté byli nahrazeny vozy HMMWV.

UAZ - 452 A (r.v. 1982)

Výroba: 1965 - současnost
Výrobce: Uljanovský automobilový závod, SSSR/Rusko
Motor: GAZ Volha - 21, 2445 ccm3 53KW
Max. rychlost: 95 Km/h
Spotřeba: 25-28l (reálně 12-18l)
Kapacita: 9 sedících/3 sedící + 5 ležících (dá se kombinovat)

Sanitní model legendární Buchanky (Tabletky, Okurky) postavený na robustním podvozku s dvěma hnanými nápravami a redukční převodovkou.

UAZ - 469 BI (r.v. 1983)

Výroba: 1971 - současnost
Výrobce: Uljanovský automobilový závod, SSSR/Rusko
Výroba v licenci: Vitenam, Kuba, Německo, Azerbajdžán, USA, ČR, Súdán
Motor: UMZ, 2445 ccm3 55KW (později jiné motory)
Max. rychlost: 100 Km/h
Spotřeba: 16-20l (reálně +-20l)
Kapacita: 5 sedících + 2 sklopné sedačky v kufru

Vůz pro přepravu zejména osob s odnímatelnou střechou. Je vybaven pevným rámem a tuhými nápravami, což v terénu zajišťuje velmi dobrou průchodnost.

Mimo naší techniky, máme spřátelené kluby, které s námi spolupracují, tím pádem můžeme nabídnout na Vaší akci až několik desítek kusů všelijaké západní i východní techniky od nejmenších motorek po největší náklaďáky.